نبشی و ناودانی

قیمت نبشی و ناودانی
تاریخ آخرین بروزرسانی : 7 ماه پیش روز پیش
نام نوع سایز محل بارگیری تولید کننده قیمت عملیات بیشتر
نبشی و ناودانی۱ نبشی و ناودانی 0 تومان

یکی از مهم ترین محصولات موجود در حوزه ساختمان سازی، صنایع مختلف مانند مبلمان سازی و خودروسازی نبشی و ناودانی است. با گسترش استفاده از چنین محصولاتی توسط مردم انواع مختلفی از آن ها وارد بازار شده است. اگر شما نیز قصد استفاده از این قطعات را دارید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها مورد مطالعه قرار دهید.

معرفی انواع نبشی و ناودانی

نبشی و ناودانی بر اساس پارامترهای مختلف مانند وزن، سایز، جنس فلز، محل استفاده و بسیاری از موارد دیگر به انواع مختلف تقسیم بندی می شود. انواع ناودانی عبارت است از: • ناودانی سنگین: ناودانی های سنگین به علت داشتن وزن فوق العاده بالا در موارد خاصی در کارخانجات تولیدی مورد استفاده قرار می گیرند. • ناودانی سبک: همان طور که از نام این محصول مشخص است، وزن ناودانی سبک نسبت به سایر انواع ناودانی ها بسیار پایین تر است. ناودانی های سبک بیشتر در عرصه ترمیم های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. • ناودانی ساده: این ناودانی دارای یک بدنه یکپارچه و بدون سوراخ است. در نتیجه از نظر وزنی سنگین تر از ناودانی های مشبک است. از ناودانی های ساده در صنعت خودروسازی و ساخت چارچوب در و پنجره بهره می گیرند. • ناودانی مشبک: همان طور که از نام آن مشخص است، ناودانی های مشبک در بدنه خود دارای سوراخ های متعددی هستند. لبه های این ناودانی به سمت بالا خمیده شده اند، به طوری که ظاهر u شکل به خود گرفته اند. وجود سوراخ های متعدد در ناودانی های مشبک باعث کاهش شدید وزن این. قطعه می شود، در نتیجه از آن برای مکان هایی استفاده می کنند که وزن زیاد قطعه می تواند باعث بروز خطر ریزش شود. یکی از رایج ترین کاربردهای ناودانی مشبک مربوط به ساخت قفسه های فروشگاهی می شود.

کاربرد نبشی و ناودانی

در این قسمت قصد داریم شما را با کاربردهای نبشی و ناودانی بیشتر آشنا سازیم تا با آگاهی بیشتر نسبت به خرید و استفاده از آن ها اقدام نمایید. • کاربرد ناودانی: یکی از معضلاتی که ساختمان های مسکونی پس از بارندگی با آن مواجه می شوند، مربوط به تجمع آب روی پشت بام و خراب شدن ساختمان می شود. ناودانی نوعی سیستم تخلیه مایعات ساختمانی محسوب می شود که از بروز این مشکلات جلوگیری می کند. ناودانی های جدید یکپارچه هستند و از کمتربن اتصالات برخوردارند. در نتیجه ثبات آن ها در برابر شرایط جوی مختلف و حجم زیاد آب درونشان بسیار بالا است. امروزه این ناودانی ها را از فلزات مختلف از جمله آلومینیوم و مس تهیه می کنند. همچنین روی سطح خارجی این ناودانی ها رنگ های مختلفی اعمال می شود تا افراد بتوانند آن ها را متناسب با رنگ نمای خارجی ساختمان خود انتخاب نمایند. هرچند این ناودانی ها در ابعاد مختلف وجود دارند اما می توان آن ها را به طور سفارشی برش داد تا کاملا متناسب با نیاز افراد باشد. • کاربرد نبشی: از نبشی ها جهت متصل کردن ستون های ساختمانی به صفحات استفاده می شود. نبشی انواع مختلفی دارد که در بخش های بعدی به آن اشاره خواهد شد. به کار بردن نبشی هنگام تثبیت کردن بخش های مختلف ساختمانی باعث می شود تا در صورت رخداد بلایای طبیعی مانند زلزله احتمال ریزش ساختمان بسیار کاهش یابد. علاوه بر این، از این نبشی ها جهت اتصال ریلی های ساختمانی و کاهش خطر سقوط نیز بهره می گیرند. یکی دیگر از موارد کاربرد نبشی مربوط به نمای داخلی ساختمان مانند نصب قفسه های تزئینی به دیوار می شود.

معرفی انواع نبشی و ناودانی

وزن استاندارد نبشی و ناودانی

همان طور که می دانید نبشی ها و ناودانی ها بایستی از نظر وزنی کاملا متناسب با سازه مورد نظر شما باشند.‌ در غیر این صورت احتمال تخریب سازه شما وجود خواهد داشت. بنابراین بهتر است که از یک فرد متخصص در این زمینه راهنمایی های لازم را دریافت نمایید تا بهترین محصول را خریداری کنید. اگر قصد خرید چنین محصولاتی را به صورت اینترنتی دارید، بهتر است قسمت توضیحات را با دقت مورد مطالعه قرار دهید تا از استاندارد بودن وزن آن ها اطمینان حاصل نمایید.

قیمت نبشی و ناودانی

قیمت نبشی و ناودانی به عوامل متعددی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از: • سایز محصول: هرچقدر ابعاد نبشی و ناودانی بزرگتر باشد، به علت به کارگیری متریال های اولیه بیشتر با قیمت بیشتری به دست مشتریان می رسد. • جنس محصول: این محصولات را از جنس فلزات مختلف مانند آلومینیوم، فولاد، آهن گالوانیزه و غیره می سازند. برخی از این فلزات مانند آلومینیوم و آهن گالوانیزه نسبت به سایرین با مبلغ بالاتری به فروش می رسند. • نوع محصول: همان طور که پیش تر نیز به این موضوع اشاره شده است، هر کدام از این نبشی ها و ناودانی ها به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. طبیعتا انواع مختلف ناودانی و نبشی با قیمت های مختلفی عرضه می شود.‌ • مرکز فروش محصول: برخی از مراکز فروش محصولات خود را با قیمت مناسب تری به دست مشتریان خود می رسانند. به جرئت می توان گفت مجموعه ما با کیفیت ترین و با دوام ترین نبشی ها و ناودانی ها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. • بازار ارز جهانی: افت و خیزهای ایجاد شده در بازار ارز و دلار به طور مستقیم در کاهش یا افزایش قیمت نبشی و ناودانی تاثیر بسزایی داشته باشد.‌ • میزان تقاضا برای خرید: طبیعتاً هرچقدر تعداد متقاضیان جهت خرید نبشی و ناودانی بیشتر باشد، کمبود آن در بازار فروش بیشتر حس می شود.‌ در نتیجه قیمت تعیین شده از سوی مراکز برای عرضه آن ها بیشتر خواهد شد.

خرید نبشی و ناودانی

هنگام خرید نبشی و ناودانی بایستی به مجموعه ای از نکات توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین محصول موجود را خریداری نمایید. این نکات عبارتند از: • تناسب وزن سازه و ساختمان: هرچه وزن ساختمان بیشتر باشد وزن این سازه ها نیز باید به تناسب آن بالاتر برود. • تناسب جنس سازه با شرایط جوی: اگر ساختمان شما در یک منطقه پر باران واقع شده است، بهتر است سازه هایی را تهیه نمایید که از جنس آهن گالوانیزه هستند. • توجه به قیمت مناسب: قطعا یکی از مهم ترین موارد در خرید چنین قطعاتی مربوط به قیمت مناسب می شود.

خرید نبشی و ناودانی

سخن پایانی

با توجه به تمامی مطالب بیان شده در این مقاله توانستیم با انواع نبشی ها و ناودانی ها آشنا شویم. همچنین از موضوعاتی از قبیل قیمت فروش این محصول و ورق آهنی و نکات مربوط به خرید آن آگاهی پیدا کرده ایم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش از طریق راه های زیر با مجموعه ما در ارتباط باشید.